16.06.2019

Повышение эффективности интернет-рекламы. Оптимизация целевых страниц для улучшения конверсии


Read full description of the books:

How much money are you losing because of poor landing page design? Improving the efficiency of your landing page through testing is the single most important thing you can do to dramatically improve your bottom line. In this comprehensive, step-by-step guide you will learn all of the skills necessary to make a lot more money from your online marketing programs without spending a penny more on driving traffic to your landing page. Identify mission critical parts of your website and their true economic value. Define important visitor classes and key conversion tasks. Gain insight on customer decision making and make your page friction-free. Find key problems with your page, and decide what elements to test. Understand the math behind testing and available tuning methods. Develop an action plan and get buy-in from all key players. Avoid common real-world pitfalls that can sabotage your test.With pages of case studies, practical strategies, a detailed review of Google Website Optimizer tool, and a comprehensive companion website (LandingPageOptimizationBook.com), this one-of-a-kind resource will help you build a solid plan to make your landing pages profitable.

Read information about the author

Read full description of the books:

How much money are you losing because of poor landing page design? Improving the efficiency of your landing page through testing is the single most important thing you can do to dramatically improve your bottom line. In this comprehensive, step-by-step guide you will learn all of the skills necessary to make a lot more money from your online marketing programs without spending a penny more on driving traffic to your landing page. Identify mission critical parts of your website and their true economic value. Define important visitor classes and key conversion tasks. Gain insight on customer decision making and make your page friction-free. Find key problems with your page, and decide what elements to test. Understand the math behind testing and available tuning methods. Develop an action plan and get buy-in from all key players. Avoid common real-world pitfalls that can sabotage your test.With pages of case studies, practical strategies, a detailed review of Google Website Optimizer tool, and a comprehensive companion website (LandingPageOptimizationBook.com), this one-of-a-kind resource will help you build a solid plan to make your landing pages profitable.

Read information about the author

«Тим Эш рассказывает о том, как последовательно повышать конверсию сайта с помощью тестирования изменений.» Всеволод Устинов , руководитель IT-Agency

«Это одна из лучших книг когда-либо издававшихся по тематике тестирования и улучшению конверсии веб сайтов. Она практически с научным подходом объясняет методику подготовки, проведения, сбора данных и анализа тестов с целью поднять конверсию. На данный момент она сможет стать незаменимым учебником по выжиманию денег с сайта.» Виктор Кривенко

«Первые страниц 80 было скучно — основы, как никак. А потом меня прорвало — начал выделять целые цитаты и абзацы. Выделял структурированный опыт по a/b тестированию, примеры из жизни и психология убеждения. Обнаружил указания на ошибки, с которыми я сталкивался при проведении тестов. И объяснения этим ошибкам. В общем, для тех, кто работает с оптимизацией конверсии с помощью тестирования — самое оно.» Роман Рыбальченко

«Книга, во-первых, о тестировании изменений, а, во-вторых, о самих изменениях и улучшении веб-страниц. В первой части книги автор рассматривает конверсию с разных углов: говорит о внешних факторах, о психологии принятия решений, о навигации и структуре веб-страниц. Вторая часть посвящена тестированию и интерпретации данных. Автор разбирает сложные понятия из теории вероятностей на примере простой игральной кости.»


© 2024
reaestate.ru - Недвижимость - юридический справочник